1

Téma: Snidane

Co si davate ke snidani respektive ke svacine pred tim, nez jdete do vody? Co je podle vas nejlepsi a co naopak uskodi vykonu?

2

Re: Snidane

Ovesny vlocky s jogurtem a kafe. Ale chce to jist nejpozdeji tak 1.5h-2h pred treninkem, aby ti nebylo blbe.
Ta energie z vlocek se zacne uvolnovat tak po 2h hodinach, takze je to nacasovny akorat na ten trenink.
Pokud ale nestihas, tak 2 banany to take spravi.

3

Re: Snidane

Pokud mluvíme o ranním tréninku, který začíná kolem 6 hodiny, doporučuji jen vlažný čaj nebo kafe. Jíst nemá smysl.

4

Re: Snidane

Before Activity nebo Pelupa od Penca - komplexní výživa před zátěží. Fakt super, zasytí ale netlačí na žaludek, a je v tom vše. Já to míchám s mlíkem, ale dá se jen s vodou.

Re: Snidane

michal.voracek napsal:

Ovesny vlocky s jogurtem a kafe. Ale chce to jist nejpozdeji tak 1.5h-2h pred treninkem, aby ti nebylo blbe.
Ta energie z vlocek se zacne uvolnovat tak po 2h hodinach, takze je to nacasovny akorat na ten trenink.
Pokud ale nestihas, tak 2 banany to take spravi.

Souhlasim s michale smile ovesne vlocky znacka ideal k tomu kavu a hura na trenink smile